promjena nepokretnosti

Moram ga zabilježit, danas je taj dan, a blog tome još uvijek služi, da mi bilježi dan. Moja baba bila je nesretna žena, vječito nervozna, vječito ju je ubijala promaja i vječito se žalila na svoju sudbinu u kojoj je ona samo služavka dedi. I služavka općenito. Moja prababa rekla je jednom da je najbolje živela za vreme kralja, jer je onda samo pradeda morao da radi, a od tog njegovog posla su izgradili kuću, i baš su lepo živeli, a njena deca, sad u vreme socijalizma, oboje moraju da rade, a zaradili su samo za stan. Da je kojim slučajem danas živa, videla bi da njeni praunuci, sad, u doba kapitalizma, ne mogu zaraditi ni za taj pišljivi stan, i da je sve otišlo dodjavola.
Svejedno, onaj puta kad smo pokopali dedu da leži pored babe i vratili se u taj njihov stan u kojem su bile tada neke izbeglice iz oluje, bolno čisto kristalno jasno mi je bilo da taj stan nikad više neće biti onaj njihov, i da u tom gradu nikad više neće biti onog nečeg što daje toplu i dragu iluziju nečeg pripadajućeg, i da je to sve, takodjer otišlo dodjavola.
Svejedno, zadržali smo stan. ( Ali tek nakon dobivene grozne parnice s najbližom rodbinom koja nas je optuživala za veleizdaju i ustaštvo, naravno, dežurnim 'argumentima' koji se najkoriste u nepostojanju argumenata najradije vidjenim na ovim prostorima. SVIM ovim usranim prostorima redom. )
I konačno, prodali ga, nakon tolikih godina. To jedino mjesto za kojeg sam bila vezana od prvog dana rodjenja.
Sad sam valjda slobodna od toga. Tih uspomena, mirisa i zvukova. (I opet sam danas kupila krivi omekšivač čiji miris mi izaziva mučninu.)
Bilokakobilo, ova godina je nekretninski u potpunosti kupoprodajna, a danas je taj dan. Pa pišem da ne moram pamtit.
Jutros sam sanjala da smo prodali sve kuće, stanove, aute i satove, i da smo se opet vratili u onaj siroti i najmanji stan iz djetinjstva. U kojeg stalno sanjam da se vraćam i osjećam ono nešto kao konačni mir na konačnom cilju.
(Bili su nam i vikend gosti iz daleke Amerike i rekli da tamo nitko ne uredjuje svoje stanove da im bude lijepo kao što je kod nas. Kod nas je, naime, lijepo...)
Mora biti lijepo, onokad se potrudiš.
Zuji mi u ušima. Veliju stručnjaci da vratni kralješci nisu baš nešto mi najbolji. Nemrem ih zamijenit.
Makar mi klimatske promjene idu na ruku, krasna je ova jesen, pjepjepjekjašna.

11.11.2014. u 23:22 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?